iPhone Servis

iPhone Servis

Kod svih iPhone uredjaja servisiranje mozemo podeliti na tri dela: hardverski kvarovi, softverski kvarovi i otkljucavanja.

HARDVERSKI KVAROVI:

  • Neispravan, slomljen LCD ili touch screen – ovo je najcesci i brzo resiv kvar. Ovde postoje dve vrste popravke. Prva je zamena kompletnog ekrana (LCD + touch screen) sto je nasa preporuka kada Vam se desi ovaj kvar. Druga je zamena samo stakla ukoliko su Vas LCD i touchscreen ostali neosteceni. Da biste saznali sta se tacno menja na vašem telefonu pogledajte ovaj tekst o zameni ekrana, touch screen i zameni polomljenog stakla na telefonu. 
  • Baterija – simptomi su da se telefon ne puni ili se ne puni do 100%, telefon se gasi na 20%-30% i nakon toga se moze ponovo upaliti, telefon se gasi kod zahtevnijih aplikacija ili pri ulasku u kameru. Ovo je kvar koji se resava u danu i za zamenu baterije nam nije potrebno mnogo vremena.
  • Home dugme – simptomi su da home dugme otezano radi ili ne radi u potpunosti. U oba slucaja menja kompletna elektronika home dugmeta i popravka traje relativno kratko u zavisnosti od toga koji iPhone imate.
  • Dugme za ukljucivanje/zakljucavanje – elektronika ovog tastera se vremenom trosi i kada postane neupotrebljivo potrebna je zamena. Na fletu ovog dugmeta se najcesce nalaze i silent dugme, volume + – kao i sekundarni (gornji) mikrofon. Za popravku je potrebno par sati.
  • Konektor punjenja – simptomi ovog kvara su da se baterija ne puni, uredjaj ne registruje da je prikljucen na punjac, ulaz za punjenje je ostecen, iTunes ne vidi uredjaj i kabl otezano ulazi u konektor. Ovo je cest kvar na svim iPhone uredjajima i za zamenu je potrebno kratko vreme. Na ovom fletu se nalazi i mikrofon tako da se i on menja ujedno sa konektorom punjenja.
  • Zvucnik – simptomi su da u toku zvonjave ili slusanja muzike nema zvuka, zvuk je slab ili postoji distorzija u zvuku. Ovo je redak kvar ali je brzo resiv na svim uredjajima.
  • WiFi – simptomi su da je u podešavanjima WiFi siv (ne možete da ga uključite), ukoliko u podešavanjima možete da uključite WiFi, a telefon vidi mreže samo blizu rutera, vidi mreže, konektuje se ali ne radi internet. Ovo je redak kvar i zahteva dosta vremena ukoliko ga je moguce resiti.
  • Kamera – simptomi su da pri otvaranju aplikacije vidite crn ekran, tokom slikanja vidite fleke u kameri ili da tokom fotografisanja ne radi blic. Ovo je redak kvar ali ga izuzetno brzo resavamo.
    • Ukoliko ne radi prednja kamera menja se kompletan flet na kom ona stoji,  na kojem su proximity sensor i prednji mikrofon.
  • Silent (mute) dugme – simptomi su:
    •  kvar audio kabla
    •  kvar motora vibracije
    •  kod ubacenih slusalica se ne gasi zvuk na zvucniku
    •  nema zvukova na telefonu.
  • Mikrofon – na iPhone-ima novije generacije moze doci do kvara tri mikrofona:
    • Glavni mikrofon, na konektoru punjenja (za GSM pozive)
    • Prednji mikrofon – za video pozive
    • Noise canceling – mikrofon za suzbijanje spoljasnjeg suma
      • Najcesce otkazuje glavni mikrofon ali u slucaju da bilo koji prestane da radi kvar resavamo izuzetno brzo.
  • Slusalica – simptomi su da ne cujete sagovornika ili ga jako slabo cujete. Ovo je kvar koji nastaje zbog slabljenja membrane slusalice i resavamo ga izuzetno brzo na iPhone-ima svih generacija.
  • Proxymity sensor – simptom je da Vam se u toku razgovora ne gasi ekran. Ovaj kvar moze biti izazvan otkazivanjem fleta ali i losim ekranom koji ima dosta prosijavanja. Cesto se dogadja da nakon ugradnje nekvalitetnog LCD-a ne radi proximity sensor iako je pre popravke radio.

iPhone Servis

SOFTVER:

  • Ukoliko Vam se dogodi da telefon naprasno prestane sa radom ili se jednostavno “zakuca”, ostane u jabuci ili iTunes modu, potrebno je uraditi nov softver. Ovakve prebleme resavamo izuzetno brzo.
  • Takodje radimo i update (unapredjenje)  softvera i downgrade ukoliko je to moguce na Vasem uredjaju (iPhone 3GS, iPhone 4).
  • Jailbreak
  • Instaliranje raznih aplikacija
  • Instalacija legalne iGO navigacije sa poslednjim mapama

OTKLJUCAVANJE:

Fabricko otkljucavanje:

iPhone Servis

 

  • Pretpostavimo da je Vas telefon zakljucan na neku od domacih mreza, npr. mt:s. On se u apple-ovoj bazi nalazi na listi telefona koji su zakljucani na Srbija MT:S. Prilikom aktivacije telefona (preko WiFi ili iTunes) on se moze aktivirati samo sa mt:s karticom. Ukoliko ubacite telenor ili VIP karticu telefon ce pokazati da izabrani sim nije vazeci. Mi vrsimo otkljucavanje preko operatera za vise od 150 svetskih mreza i nakon otkljucavanja dovoljno je samo ubaciti karticu i aktivirati telefon kao otkljucan jer se on nakon otkljucavanja nalazi na apple-ovoj listi sim free (otkljucanih) telefona.
  • Na ovaj nacin se nikako ne ostecuje apple-ova jednogodisnja garancija kao ni garancija izdata od strane operatera
  • Nama telefon nije fizicki potreban u servisu, potreban nam je samo njegov IMEI broj.
  • Cene otkljucavanja variraju od operatera do operatera i mogu biti od 2 do 180 evra tako da morate tacno znati sa koje je mreze telefon da bismo Vam rekli tacnu cenu otkljucavanja.

Otkljucavanje pomocu x – sim, r – sim kartica

iPhone Servis

  • Ovo je takodje neklasicno otkljucavanje telefona, s obzirom da se ispod sim kartice ubacuje dodatak koji sluzi za simulaciju maticne mreze, ili jednostavnije receno, ukoliko imate telefon sa MT:S-a a hocete da ga koristite na telenor potrebno je da ubacite r – sim zajedno sa sim karticom u telefon i ukucate kod za MT:S. Kartice mozete kupiti ili naruciti od nas.
  • Detaljnije uputstvo za otkljucavanje: