Servis mobilnih telefona Novi Sad - android servis | Phone4u

Servis

Servis, Phone4u

Kod svih Android uredjaja servisiranje mozemo podeliti na tri dela: hardverski kvarovi, softverski kvarovi i otkljucavanja.

HARDVERSKI KVAROVI:

  • Neispravan, slomljen LCD ili touch screen – ovo je najcesci  kvar. Ovde postoje dve vrste popravke. Prva je zamena kompletnog ekrana (LCD + touch screen) sto je nasa preporuka kada Vam se desi ovaj kvar. Druga je zamena samo stakla ukoliko su Vas LCD i touchscreen ostali neosteceni, Ova metoda nije najpouzdanija s obzirom na to da pri odvajanju starog slomljenog stakla sa Vaseg ekrana moze doci do pucanja ili kidanja elektronike. U tom slucaju se mora zameniti komplet ekran. Najcesce mozemo na licu mesta proceniti da li se moze menjati samo staklo.
  • Baterija – simptom je da se baterija brzo prazni.  Ovo je kvar koji se resava u danu i za zamenu baterije nam nije potrebno mnogo vremena.
  • Home dugme – simptomi su da home dugme otezano radi ili ne radi u potpunosti. U oba slucaja menja kompletna elektronika home dugmeta i sporednih senzora i popravka traje relativno kratko u zavisnosti od toga koji telefon imate.
  • Dugme za paljenje/zakljucavanje – elektronika ovog tastera se vremenom trosi i kada postane neupotrebljivo potrebna je zamena.  Za popravku je potrebno par sati.
  • Konektor punjenja – simptomi ovog kvara su da se baterija ne puni, uredjaj ne registruje da je prikljucen na punjac, ulaz za punjenje je ostecen, racunar ne vidi uredjaj i kabl otezano ulazi u konektor. Ovo je cest kvar na svim android telefonima. Najcesce se dogadja da su osteceni i vodovi na ploci pa je za zamenu potrebno nekad manje nekad vise vremena zavisno od toga kako je konektor ostecen
  • Zvucnik – simptomi su da u toku zvonjave ili slusanja muzike nema zvuka, zvuk je slab ili postoji distorzija u zvuku. Ovo je redak kvar ali je brzo resiv na svim uredjajima.
  • Kamera – simptomi su da pri otvaranju aplikacije vidite crn ekran, tokom slikanja vidite fleke u kameri ili da tokom fotografisanja ne radi blic.
    • U slucaju da otkaze prednja kamera i ona se relativno brzo moze zameniti
  • Tasteri za utisavanje/pojacavanje zvuka, paljenje – najcesce su na ploci ili na fletu koji ih vodi do ploce. Ovaj kvar se resava relativno brzo zavisno od dostupnosti delova za Vas uredjaj.
  • Mikrofon – simptom je da Vas ne cuje sagovornik. Ovaj kvar se lako i brzo resava.
  • Slusalica – simptomi su da ne cujete sagovornika ili ga jako slabo cujete. Ovo je kvar koji nastaje zbog slabljenja membrane slusalice i resavamo ga izuzetno brzo na telefonima svih generacija.
  • Proxymity sensor – simptom je da Vam se u toku razgovora ne gasi ekran. Ovaj kvar moze biti izazvan otkazivanjem fleta ali i losim ekranom koji ima dosta prosijavanja. Cesto se dogadja da nakon ugradnje nekvalitetnog LCD-a ne radi proximity sensor iako je pre popravke radio.

SOFTVER:

  • Ukoliko Vam se dogodi da telefon naprasno prestane sa radom ili se jednostavno “zakuca”,  potrebno je uraditi nov softver. Ovakve prebleme resavamo izuzetno brzo.
  • Takodje radimo i update (unapredjenje)  softvera i downgrade ukoliko je to moguce na Vasem uredjaju.
  • root-ovanje
  • Instaliranje raznih aplikacija
  • Instalacija legalne iGO navigacije sa poslednjim mapama

OTKLJUCAVANJE:

  • Kod vecine android telefona otkljucavanje se radi na dva nacina – fabrickim kodovima i preko BOX-a

OTKLJUCAVANJE FABRICKIM KODOVIMA:

  • Potreban nam je samo IMEI broj Vaseg telefona
  • Nakon kalkulacije ukucava se kod za otkljucavanje u telefon
  • Na ovaj nacin se ne ostecuje garancija data od strane operatera na koji je telefon bio zakljucan.
  • Vreme odrade je veoma kratko (npr. za Samsung od 4 do 18h, za LG svega par minuta)

OTKLJUCAVANJE PREKO BOX-a:

  • fizicki nam je potreban telefon
  • vreme otkljucavanja je veoma kratko – do sat vremena
  • kod vecine telefona se narusava garancija od strane operatera na koji telefon zakljucan